Hallo iedereen! Dit is mijn MuZo blog. Maar wat is MuZo precies?? Muzo is een verzamelnaam voor alle muzische vakken die wij op school (in de lagere school) onderwijzen. Dit houdt concreet 5 grote domeinen in, namelijk: bewegingsexpressie, dramatisch spel, muzische opvoeding, beeldopvoeding en muzisch taalgebruik. Groetjes, Annelies

zondag 16 januari 2011

Muzische groei

Een zaadje kan uitgroeien tot ee prachtige bloem, een sterke boom, een sierlijke plant...

Een kindje kan uitgroeien tot een zelfstandige vrouw of een afhankelijke man.

Babydiertjes groeien uit tot volwassen pracht in hun eigen eenvoud.


Kortom: Alles moet groeien. Ook mijn muzische ik is moeten groeien. Maar het is een steeds verderdraaiend proces. Mijn muzische groei zal nooit stoppen. De ene tak van muzo zal al groter en sterker worden dan een andere tak. In volgende berichten zal ik mijn groei eens kort toelichten. Veel plezier!! En onthoud, groeien doe je niet alleen, je doet het ook met anderen samen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten