Hallo iedereen! Dit is mijn MuZo blog. Maar wat is MuZo precies?? Muzo is een verzamelnaam voor alle muzische vakken die wij op school (in de lagere school) onderwijzen. Dit houdt concreet 5 grote domeinen in, namelijk: bewegingsexpressie, dramatisch spel, muzische opvoeding, beeldopvoeding en muzisch taalgebruik. Groetjes, Annelies

zondag 16 januari 2011

Dramatisch Spel

Heb ik het gevoel hier een groei te merken?
Ja, toch wel!!! Met mijn lichaam druk ik me nog moeizaam uit.
Maar met mijn taal gaat een heel stuk beter. Ik praat i verschillende stemmen, ik voer een rollespel uit...

Soms stel ik mezelf nog teveel vragen in men hoofd, maar die probeer ik er systhematisch uit te krijgen. Dus er is al een lichte groei te merken, maar ik kan nog steeds verder groeien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten