Hallo iedereen! Dit is mijn MuZo blog. Maar wat is MuZo precies?? Muzo is een verzamelnaam voor alle muzische vakken die wij op school (in de lagere school) onderwijzen. Dit houdt concreet 5 grote domeinen in, namelijk: bewegingsexpressie, dramatisch spel, muzische opvoeding, beeldopvoeding en muzisch taalgebruik. Groetjes, Annelies

zondag 16 januari 2011

Dworp - woensdag 12 januari 2011

Kiekeboe!!!!

Hier ben ik weer!! Met mijn tweede dag in Dworp. Eigenlijk is dit de dag dat we onze opera voorgesteld hebben, maar de beschrijving kan je terugvinden op de vorige dag. Feit blijft dat ik het een super dag vond!!! Ik zou het zou willen herhalen, want ondanks mijn plankenkoorts vond ik het een super-ervaring. En zo voor herhaling vatbaar. Dus, bij deze, zo'n opdracht mag altijd herhaald worden!!!

Deze dag begonnen eigenlijk de serieuze voorbereidingen aan de workshops voor de kinderen. Qua sfeer is dit helemaal een ander verhaal. Heel veel discussie, vele tegenstrijdigheden... Ik kan wel besluiten dat op sommige momenten iedereen kwaad was op iedereen. De reden: wij zijn allemaal bijna leerkrachten die elk hun eigen visie en elk hun eigen stempel willen drukken op bepaalde zaken. Dus ja... Veel oneindigheid...


Ondanks dit is het na een bepaalde tijd wel gelukt om een stramien in elkaar te steken. Nog niet iedereen was het er dan mee eens, maar met 6 begeleiders iets in elkaar steken, dat is moeilijk. Moraal van het verhaal: "water bij de wijn doen".


s'Avonds was er nog een leuk feestje in de bar. Om kloksslakg 12 uur werd "happy birthday" gezongen voor mijn 21e verjaardag. We hebben nog gedanst tot 1u15. Een zalige afsluiting van een toch wel stressy dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten