Hallo iedereen! Dit is mijn MuZo blog. Maar wat is MuZo precies?? Muzo is een verzamelnaam voor alle muzische vakken die wij op school (in de lagere school) onderwijzen. Dit houdt concreet 5 grote domeinen in, namelijk: bewegingsexpressie, dramatisch spel, muzische opvoeding, beeldopvoeding en muzisch taalgebruik. Groetjes, Annelies

zondag 16 januari 2011

Bewegingsexpressie

Hier ben ik ook redelijk in gegroeid, maar nog niet helemaal. Bewegen was voor mij dansen en imiteren. Niets meer en niets minder.

Tijdens de sessies bewegingsexpressie heb ik geleerd dat je je kan uitdrukken op verschillende manieren. Met je hele lichaam, met een stukje van je licaam... Je kan een klein oppervlak gebruiken, maar ook hele stukken grote oppervlakte.
Ik durf me al iets vrijer bewegen in groep, maar toch is er nog steeds het gevoel van "Maak ik mezelf niet belachelijk? Kan ik vrij bewegen zonder remmingen..."

Dus... Er is een heel lichte groei te bespeuren, maar die zou nog harder moeten groeien!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten