Hallo iedereen! Dit is mijn MuZo blog. Maar wat is MuZo precies?? Muzo is een verzamelnaam voor alle muzische vakken die wij op school (in de lagere school) onderwijzen. Dit houdt concreet 5 grote domeinen in, namelijk: bewegingsexpressie, dramatisch spel, muzische opvoeding, beeldopvoeding en muzisch taalgebruik. Groetjes, Annelies

donderdag 16 december 2010

Haken en breien

Lessen techniek: haken en breien. Die logica volg ik niet helemaal. In tegendeel. In mijn ogen heeft haken en breien niets met techniek te maken. Je volgt geen duidelijke handleiding, het is gewoon proberen om iets te maken.

Zowel van haken als van breien bakte ik niets. Maar ik heb me wel geamuseerd. Toch in het begin. Na een tijdje begon het tegen te steken omdat het bleef mislukken. Jammer dat er niet veel hulp kwam. Maar er waren meerdere groepen aan het werk.

Ik hoor nu al een aantal mensen zich afvragen wat het verschil precies is tussen haken en breien.
Geen domme vraag hoor, eerst wist ik het zelf ook niet 100%.

http://www.dulu.info/ambachten/2010/08/Wat-is-het-verschil-tussen-breien-en-haken.html (kopieer en plak de link in je adresbalk)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten